Reklamacije

Uvaženi kupci,reklamacije za sve proizvode koji su kupljeni iz naše ponude naša služba servisa i podrške kupcima je tu da Vam pomogne.
Za sva pitanja, na raspolaganju Vam je stručna podrška na broju +381 62/590-517 radnim danima 10-20h, subotom 10-20h.

Apoteke Biljana i Luka Novi Sad garantuju za kvalitet svih proizvoda iz svog asortimana, kao i usklađenost istih sa navedenim specifikacijama na sajtu.

3) Reklamacija na oštećenu pošiljku

Ukoliko Vam artikal koji ste poručili stigne oštećen prilikom isporuke, potrebno je u roku od 24 sata kontaktirati kurirsku službu koja je artikal dostavila kako bi napravili zapisnik, a zatim nas obavestiti o tome.

Servisiranje i povraćaj novca

Kod prijema robe koja nije bila ispravna pri isporuci, prodavac je u obavezi da prvo proveri opravdanost reklamacije i kompletnost reklamiranih artikala pre nego što pristupi zameni robe ili vraćanju novca. Rok za odgovor po Vašem prigovoru je 8 dana od dana podnošenja reklamacije u maloprodajnom objektu, ili od dana kada artikal bude isporučen kurirskom službom našoj službi reklamacija. Nakon toga se donosi odluka o tome da li će se isporučiti novi proizvod ili će novac biti vraćen.
Reklamacije na funkcionalnu ispravnost proizvoda prilikom isporuke, biće prihvaćena samo ako se reklamirana roba vraća kompletna, neoštećena, u originalnoj ambalaži.
Ambalaža je uslov da se odbije reklamacija kupcu.

Apoteke Biljana i Luka Novi Sad zadržava sva prava promene cene proizvoda tako da, ako ste poručili uređaj po jednoj ceni i sa tom cenom ga primili na kućnu adresu, a nakon toga je cena smanjena nemate prava na povraćaj razlike novca.

Za više informacija možete nas kontaktirati na office@apotekabiljanailuka.rs

 


Poštovani potrošači prodavnica radi, ali je u fazi testiranja. Unapred Vam se izvinjavamo ukoliko iskusite tehničke nedostatke. Naše osoblje će učiniti sve da vaša kupovina bude uspešno završena, te nedostatci otklonjeni. Dismiss