Povrat robe

PROCEDURA ZA POVRAT ROBE  KUPCA APOTEKA BILJANA I LUKA U ZAKONSKOM ROKU

Kupovina je situaciona i individualna, pa se može dogoditi slučaj gde će kupac tražiti od nas povrat robe iz više razloga. Zakon krajnjem potrošaču omogućava povrat robe u određenom roku. Nakon utvrđivanja da je roba vraćena u istom stanju kako je i poslata tj. prodata (neoštećena i ispravna roba i ambalaža), vrši se povrat novca kupcu ili zamena uz doplatu za neki drugi artikal.

Kupac robu može da vrati samo u sledećim slučajevima UZ FISKALNI RAČUN i napisan RAZLOG VRAĆANJA:

1. Krajnji kupac zakonski može u slučaju poručivanja putem WEB-a vratiti robu u roku od 14 dana od preuzimanja artikla, slanjem robe kurirskom službom. U tom slučaju se obračunavaju i radni i neradni dani.

2. Ukoliko je greškom prodavnice Apoteka Biljana i Luka fakturisana roba koju kupac nije poručio, rok za započinjanje procedure povraćaja robe je 24h od trenutka prijema robe.

U ovom roku to se može uraditi bez ikakvog objašnjenja i tražiti da se zameni za drugi artikal, uz doplatu, ili da se zahteva povrat novca. Zato je najbolje za kupca da robu proverava prilikom kupovine ili po prijemu od kurira. Kupac nas o ovom obaveštava pozivom na telefon podrške, slanjem e-maila na Mail: office@apotekabiljanailuka.rs , ili dolaskom u maloprodaju gde je kupio robu. U slučaju da kupac reklamira artikal nakon isteka ovog vremena, zbog nedostatka ili kvara, kupac se upućuje na redovnu proceduru.

Ukoliko kupac vraća artikal koji je dobio putem kurirske službe, zakonski rok je 14 dana od prijema robe od kurira. U tom roku kupac se upućuje na slanje kupljenog artikla u Novi Sad na adresu Apoteke br. 2.  Kupac će na ovu adresu poslati:

–         Kopiju fiskalnog računa (da se original ne zagubi)

–         Napisan na papiru razlog vraćanja (predomislio se, ne odgovara, neispravno primljeno,…)

Po prijemu ovako poslate robe Apoteka Biljana i Luka će utvrditi stanje i ispravnost artikla i razdužiti kupca ili poslati neku zamenu.

Poštovani potrošači prodavnica radi, ali je u fazi testiranja. Unapred Vam se izvinjavamo ukoliko iskusite tehničke nedostatke. Naše osoblje će učiniti sve da vaša kupovina bude uspešno završena, te nedostatci otklonjeni. Dismiss